piątek, 1 lutego 2013

Adventure 50 [ZWIASTUN]

Część 1
        -Chcesz znów grać koncerty? - zapytał mnie Kevin.
        -Chcę. Oczywiście, że chcę. Ale nie mogę. - oznajmiłam patrząc na dzieci.
        Kevin spuścił głowę.
Część 2
         -Jak pani mogła? Zostawiłam pani w opiece dwójkę małych, nawet jeszcze nie potrafiących chodzić dzieci a pani je zgubiła?! - krzyknęłam rozzłoszczona.
         -Muszą być w domu. - odpowiedziała.....
Część 3
         -Harry, zrobiliśmy bardzo złą rzecz. - powiedziała obracając głowę w jego stronę.
         -Jeśli Louis się nie dowie to nie będzie wcale taka zła. - powiedział uśmiechając się jak zawsze pogodnie.
Część 4
          -Udział w serialu? Nie wiem czy to najlepszy pomysł. Mam dzieci więc... - zastanawiałam się.
          -Kiedyś byłaś zachwycona. - powiedział nerwowo Kevin.
          -Ale dorosłam do wniosku, że życie nie jest takie proste.
Część 5
          -Wybaczę Ci pod jednym warunkiem. - powiedział Louis.
          -Zrobię wszystko. WSZYSTKO! - powiedziałam.
          Po moich policzkach spływały słone łzy rozpaczy. Moje włosy się wyprostowały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz