piątek, 11 stycznia 2013

Zwiastun: Adventure 40

Wyprzedziłam Marry. Znów. Czy to nie fajnie? Dla mnie tak. Larry rządzi na imprezkach a Lirry może posprzątać. Bez urazy słodziaczku i Happy Birthday z okazji wczorajszych urodzin.
************
        Była środa. Wydawałby się to normalny dzień jednak nim nie był. Tego dnia zmarłam odeszłam z świata. W dość nie typowych okolicznościach.
        Część 1
        -Louis, to nie ma sensu. Powinieneś zaakceptować mój wybór. Chcę być szczęśliwa z nim bo z tobą już nie mogę. - prawię krzyknęłam.
        Część 2
        -Już nigdy Cię nikomu nie oddam. - powiedział patrząc mi w oczy.
        Wymiana Louisa była dość słuszna.
        Część 3
        To był koniec. Mój koncert się nie odbędzie. Przynajmniej dopóki to się nie skończy. Louis powienien przestać mnie nękać.

1 komentarz: