czwartek, 21 lutego 2013

The Versatile Blogger (What Larry think about it)

Dziękuje osobie która nas nominowała. No nie no żółwik dla tej osoby. To bardzo miłe. Nie wiem co mam teraz tym zrobić. Z jednej strony fajnie, że ktoś fajny tak jak my nas czyta, ale co będziemy mieli z tego, że wygramy? Dostaniemy za to nagrodę? Uznanie? Cokolwiek? Bo fajnie by było. Ciesze się, że według nich zasłużyliśmy na bycie nominowanym ale moim zdaniem to strata czasu. Nie mówię, że nie chcę go w ten sposób stracić, ale co dalej?

The Versatile Blogger
Każdy nominowany powienien:

  • Podziękować nominującemu na jego blogu (jest)
  • Ujawnić 7 faktów o sobie (w naszym wypadku będzie to 14)
  1. Boje się wody ale umiem pływać
  2. Długo śpię i i tak mam wory pod oczami
  3. Zawsze spóźniam się na lekcje
  4. Wszyscy mnie lubią. Tylko nie płeć przeciwna
  5. Niektóry mówią, że ładnie śpiewam i inni, że nie. Zdania są podzielone.
  6. Nie potrafię rysować.
  7. Mam loki. 
  • Pokazać nagrodę The Versatilie Blogger na swoim blogu (nie kumam)
  • Nominować 10 blogów, które twoim zdaniem na to zasługują (nie czytam blogów tylko jeden więc Lirry to zrobi)
  • Poinformować o tym fakcie autorkę.
Koniec. Chcecie filmik ze mną i Lirrym? Dowiecie się jak wyglądamy i jak się nazywamy. Proszę o komentarze bo zależy mi na waszej opinii.

1 komentarz: